Friday, November 4, 2022

very mixed feeling

 i just got a text from my ex saying that he would get married after i got married. idk. i remember when said he would never ever get married once he lost me. and suddenly wow..

i know i am with someone right now. its not that i want him back.. but wow, beriya kata sebelum ni takkan ada org lain semua. end up? 

im sorry if this post sounds selfish but..

idk..

i think very deep inside of me still hoping that we could get back and be happy like before but icant..

shit. i hate this feeling i hate this life.

kadang kadang aku rasa mcm ya Allah betul ke apa yang aku buat ni.. betul ke keputusan yang aku buat selama ni.. ya allah.. 

aku nk dah kahwin dah ya allah :'( tolong la ya allah :'(

tolong lah bagi aku keyakinan yang kukuh untuk aku teruskan hidup aku.. sampai satu tahap aku rasa mcm terpaksa teruskan walaupun kdg tak rela sebab diri aku belum sembuh lagi drpd sakit yg lepas.. :'(

ibu selalu nasihatkan aku supaya doa.. doa banyakbanyak supaya dipermudahkan segala urusan :'( doa untuk dapat suami yang baik, yang boleh didik aku, yang sedap mata memandang dan sentiasa ada disamping kita :'(

ya allah, kalau betul farid org yg betul aku jaga aku sehingga hujung nyawa aku ya allah maka kau kuatkanlah hati aku untuk dia ya allah.. tapi kalau di bukan yang terbaik ya allah, jauhkan kami dengan cara yang baik ya allah :'(

aku rasa, mmg aku betul betul akan jauhkan diri dari dia ya allah :'( sampai bila ya allah aku harus pendam harapan supaya aku boelh baik balik mcm sebelum ni.. aku rasa mcm terperangkap dengan masa silam :'( tolong ya allah.. kalau betul dia nak kahwin, kau cepatkanlah urusan jodoh dia ya allah. biar aku habiskan sakit tu sekarang ya allah daripada aku tanggung sakit ni sampai bila bila ya allah...

aku letih sgt ya allah.. sampai bila aku nk hidup mcm ni.. hidup dalam sebuah pengharapan yang mustahil...tolong ya allah :'( 

aku dh cut connection totally dgn dia. aku dh hide blog aku.. so now aku free untuk tulis apa apa. biarlah takde sape pun tahu pasal blog aku ni. aku bebas tulis apa apa. bila aku sedih aku akan tulis dekat sini.. niat aku tulis bukan untuk sape sape tapi sekdar tempat untuk aku meluah..

biarlah dia happy.. masa aku dengan dia pun aku bnyak sgt mkn hati :'( aku bnyak sgt sedih. aku terlalu sayangkan dia sampai rasa mcm tk boleh hiduptanpa dia.. kalau boleh nk dia sentiasa ada depan mata sampai satu tahap dia rimas and tk boleh tahan dengan aku. hancur hati aku ya allah. kau je tahu mcm mana remuk ahncur berkecainya hati aku bila org yg selama ni aku percaya akan ada dengan aku smpai bila bila pergi tinggalkan aku. dengan hinanya :"( demi allah aku tk boleh lupa :'( sakit sangat ya allah.. sakit sgt :'(

apa pun dia buat dekat aku, aku cuba untuk bertahan.. sebab waktu tu aku fikir dia sayang aku.. manusia boleh berubah.. tapi aku tetap sakit.. aku harap sgt ya allah.. aku harap sgt kau bukalah mata aku luas luas untuk aku sedar hikmah di sebalik semua yang jadi ni.. tolong sgt sgt ya allah.. kukuhkanlah hati aku allah kuatkanlah hati aku ya allah.. tolong ya allah..

No comments: