Wednesday, October 19, 2022

Nobody understands.

 


Bila kau luah, org akan buat seolah olah dia faham kau. But the truth is they would never. Never understand. 

Semalam kwn ajak main badminton, aku seronok happy excited sbb finally ada jugak someone yg ajak aku buat aktiviti yg aku suka. Dah la selama ni aku sorg sorg. Lonely gila babi. Tiba tiba td member tu kata tak jadi sbb kwn dia ada masalah. Allah je tahu mcm mana aku pun tahap kecewa 💔 bukan aku tk boleh nk terima. Tp faham tak bila kau terlalu kecewa. And bila kau luah lau just nk org faham and bukan condemn. Tu je. Bodoh lah. 

Org boleh ckp ala nnt nnt boleh main. Mmg boleh tp all i want is just someone who listens. Listen. Thats it. Help me to go through the disappointment. Itu je. I will eventually accept the fact but in order to reach there i just need to luahkan kekecewaan and takkn boleh positive at that moment. Faham tak. Aaaaa bodoh lah 😞

Fuck. 

Kau akan rasa apa yg aku rasa bila kau duduk dekat tempat aku. 

No comments: