Aku jahat sgt ke eak ckp mcm tu 😞 selama ni dia layan aku baik je.. aku yg bnyak buat masalah tp dia tetap sabar and layan elok 😞 aku merajuk dia tetap cari, pujuk, bgthu dia pergi mana, call semua 😞 aku pulak bila merajuk terus menghilang 😞 malas nk fikir, tak layan call dia semua 😞 kenapa dgn aku ni 😞
Sejak aku kena tinggal, aku jadi makin kurang ajar 😞 alu main ckp je apa aku nk ckp 😞😞 aku boleh nampak perbezaan tu sbb dgn yg sebelum ni aku tk pernah pun nk kurang ajar 😞 aku rasa aku jaga setiap benda yg aku nk ckp.. jahatnya aku.. aku tak nak sakit lagi.. aku tk nk jadi bodoh lagi mcm sebelum ni 😞 aku sayang sgt sampai jadi bodoh.. aku tk nak benda tu jadi lagi dekat aku.. 😞
Kalau betul farid jodoh yg terbaik untuk aku semoga Allah tabahlan hati dia untuk hadap perangai aku.. kalau dia bukan jodoh aku, kau jodohkan la dia dgn org yg jauh lebih baik drpd aku.. 😞😢💔
Mungkin aku mmg ditakdirkan untuk gagal..
No comments:
Post a Comment