How i wish i had a good and fair skin.. sedihnya rasa.. cukuplah masalah kulit yang dah sedia ada 😞 dari kecik hidup dengan kulit yg bermasalah. Makin besar makin hilang confidence nk jumpa org. Rasa mcm nk berkurung je tk nak jumpa sape sape..
Memang org ckp okay la apa lah tp yg menghadapnya kita 😢 and i know org bercakap sekadar nak jaga hati je tapi kita yg merasa semuanya 😢
Bukan tak bersyukur tp cuma nk meluah sendiri 😢 i feel so ugly 😢 i hate myself so much. Rasa mcm tk nk pandang cermin 😢
No comments:
Post a Comment