Monday, May 8, 2023

Takut 😢

 Hai.. bulan 12 ni aku nk kahwin dah.. kalau ikutkan hati aku, aku still lagi nk enjoy hidup single nk berjasa untuk ibu babah tapi disebabkan farid umur dah 30+ aku kena jugak ikut dia.. aku takut sedih semua ada.. skrg ni alu tgh struggle untuk kumpul duit kahwin sbb aku tahu ibu babah takkan mampu untuk tolong aku dari segi kewangan.. jadi nak tak nak aku kena usaha sendiri..

Aku sedih.. aku baru mula kerja aku baru nk rasa duit gaji sendiri tp aku dh kena korbankn semuanya untuk kumpul duit kahwin 😢 aku tahu Allah akan luaskan lagi rezeki aku selepas kahwin insha Allah tapi sakit sgt nk hadap dugaan ni skrg ni 😢 aku pun nk rasa apa yg org lain rasa 😢

Lagi satu aku takut 😢 aku takut kalau mak farid tk suka aku.. aku tk tahu kenapa tngok gaya mak dia mcm mak dia tk suka aku je 😢 aku harap sgt bakal mak mentua aku nnt mcm ibu 😢 ibu layan semua menantu ibu baik sgt sgt.. layan mcm anak sendiri.. aku takut 😢 aku takut aku dpt mak mentua yg tk suka aku 😢 

Kenapa eak kita selalu rasa takut dgn benda yg belum berlaku? 😢 

Ya Allah.. kau kuatkanlah hati aku untuk terima semua dugaan aku ni ya Allah.. berat sgt ya Allah dugaan yg kau berikan dekat aku ni 😢 

No comments: