Monday, February 20, 2023

I dont deserve you..

 Td saje scroll chat tele dgn farid.. sebelum aku officially break up dgn ex dulu aku dah mula chat dgn farid.. jahatnya aku.. idk.. jahat ke aku 😢 

Aku tahu.. seteruk mana pun khai layan aku, aku tk patut layan org lain.. tapi hujung hubungan aku dgn khai pun aku bnyak sgt menangis 😢 khai layan aku mcm sampah.. khai ignore aku, khai biarkan aku sorg sorg 😢 kdg ktorg chat sekejap je berapa patah je 😢 mustahil dia tk tngok telefon langsung 😢 mustahil dia tak ws sape sape mustahil dia tak call sape sape 😢😢 

Even masa tgh kwn dgn farid pun aku dh bgthu farid yg aku dh berpunya.. aku sayang khai aku back up khai walaupun cik farid mcm mempersoalkan effort khai 😢 aku terus stop kwn dgn farid sbb aku kenal khai lagi lama and aku kenal khai mcm mana.. tapi.. by days khai layan aku makin teruk 😢 time tu Allah je yg tahu macam mana sedihnya aku 😢 setiap malam aku nangis setiap aku hari aku tunggu ws khai.. 😢 demi Allah aku terlalu sedih dgn cara dia layan aku.. 

lepastu aku fikir tkpelah farid ni kwn je pun. Mungkin aku boleh tambah kenalan mbmb and mungkin bila ada connection aku boleh dpt kerja dgn mbmb. Stupid me sbb fikir mbmb ni senang nk amik org kerja.. pastu kwn je lah.. by days, jadi mcm kwn lah. Time tu aku rasa mcm aku dgn khai tk sama mcm dulu. Aku still harapkan khai 😢 aku tunggu khai setiap malam setiap hari tapi dia tak ada 😢 aku rasa jauh sgt dgn khairuddin waktu tu 😢😢 jauh sgt 😢😢 setiap malam org nangis khai tunggu awak 😢 sampai org fikir awak ada org lain.. tp org cepat cepat ignore semua tu sbb org fikir org kenal awak.. tapi hubungan kita makin kelam khai 😢 bila ada hari yg awak contact org mcm biasa tu hidup org indah sgt sbb org rindu awak sgt sgt.. waktu tu org rindu sgt kita yg dulu sama mcm kita baru kenal 😢 sampai lah kita gaduh masa hari raya and awak decide nk tinggalkan org 😢 

Time tu org terus biar je farid tu sbb dia just nobody and cuma kawan je tp awak someone dlm hidup org.. hancur khai hati org 😢😢😢 hancur sehancur hancurnya bila dapat tahu awak mmg nekad nk tinggalkan org 😢 dgn semua caci maki awak dekat org 😢😢 org terlalu syg dekat awak khai 😢😢 Allah je yg tahu mcm mana sayangnya org dekat awak 😢😢

Bila awak pun tinggalkan org, org decide nk jujur je dekat farid tu yg org tak nak dua dua. Dgn farid tu org mcm tak kisah pun sebab org fikir dia mmg mcm member je. Tapi dgn awak, takde apa yg org boleh buat sbb awak dh buang org.. org merayu lah mcm mana pun awak tetap tolak org jauh jauh.. 

tapi farid kutip aku.. dia kata dia nak jaga aku.. at first mmg aku tk rasa pun mcm nk dia. Aku fikir alah kwn je lah dgn sesape pun. Aku single lagipun. By days, aku nampak effort dia. Bnyak kali aku ckp dgn dia aku nk kwn je. Tapi dia buat tk tahu and jaga aku. Mcm mcm dia buat untuk aku.. sampai aku rasa mcm cepat sgt ke eak aku terima dia.. tp lepas lepastu pun srsly aku layan dia mcm ape je. Sbb aku mcm rimas kot.. aku rasa muak dgn lelaki. Tp entahlah. Mungkin Allah bukak hati aku untuk nampak sesuatu dekat dia..

Tu lah kisah hidup aku.. aku rasa serba salah sbb kwn dgn farid masa aku still dgn ex aku. Tp awal awal aku dh ckp dgn farid aku ada someone. Aku tk bgthu awal awal masa kenal dgn farid sbb aku rasa mcm poyonya ttbe nk ckp “sorry saya dah ada someone” cmtu la.. tu yg bila farid ni mcm try to be more than friend aku terus bgthu yg aku ada someone. and aku pun pelik gila kenapa farid tak tanya sbb kan biasanya laki akan ckp “pakwe tak marah ke ni kita chat” 😂 haihh entahlah.. 

bila aku cerita dekat kawan yg aku serba salah, dorg kata takpelah emmy.. kita pun bukannya tahu apa khai buat dekat kl 🥲 kalau betul khai tkde chat langsung perempuan lain sepanjang kenal aku, all i can say is i dont deserve him 🥲

Tapi, bila aku break dgn khai, semua akan ckp “bagus” aku pun tk tahu knp. Sbb sepanjang aku dgn dia aku tkde sikit pun rasa ragu ragu dgn dia.. mungkin sbbtu dia boleh vc dgn perempuan lain kot sbb aku terlalu percaya.. min pun kata dia pernah dm kwn min dekat ig.. semua tu buat aku rasa mcm ya Allah.. senangnya aku kena tipu.. aku rasa mcm aku sumpah tk layak untuk dia.. aku rasa bodoh sgt sbb abdikan diri aku untuk dia and terus setia dgn dia mcm aku tkde life lain 😢

khai, kalau lah awak baca semua ni.. org doa awak jumpa kebahagiaan awak.. awak bebas dah nk buat apa apa sbb tkde dah perempuan clingy, mengada, hodoh, tak cantik yg akan halang awak buat apa apa.. youre free khai.. tu yg awak nak kan.. bebas 🥲 

Tak apa lah.. ada hikmah semua ni jadi. Now, aku dgn farid pun nak kahwin dah.. aku cuma harap farid boleh faham aku and terima aku. 

Ya Allah.. semoga khai jumpa kebahagiaan dia dan aku pun jumpa kebahagiaan aku.. semoga aku dgn farid akan kekal sampai bila bila.. i deserve to be happy too 🥺

No comments: