Ya allah jahatnya aku dengan tunang aku 😞😞😞😞 kenapa aku terlalu kurang ajar, ego, selfish dgn dia 😞 dia layan aku baik je tapi aku selalu je marah marah dia.. sampai td aku marah marah lepastu dia kata
“Saya tak tahu apa dosa saya dgn awak sampai awak layan saya mcm ni” 😞😞😞
Setiap apa yg dia ckp tu aku rasa mcm dia judge aku 😞 padahal dia kata tak pun.. dia bergurau je 😞 kenapa aku terlalu paranoid 😞
Emmy, tak selalu emmy org baik dtg dlm hidup kita tp kenapa kau tak hargai dia 😞
Aku cuma geram 😞 aku terjumpa dia mcm komen gurau dgn member dia pasal akak nurse selalu dtg kedai mkn kwn dia. Sekali baca aku boleh tahu yg dorg mcm gurau menggatal. Siapa je tak sakit beb. Aku tak nak jadi perempuan bodoh lagi 😞
Kenapa aku terlalu defensive 😞 kenapa aku terlalu menolak semua benda 😞
Aku nk mintak maaf tapi aku malu. Aku ego.. aku nk menang. Pdhal aku tahu aku kena bertolak ansur.. aku cuma tak nak jadi perempuan bodoh lagi mcm dulu 😢 tak nak.. aku tk nk kena tipu lagi :’(
Puas hati awak khai tengok org jadi mcm ni? Puas hati awak khai? 😢😢😢 aku cuma harap dia bahagia and tak dtg lagi dlm hidup aku.. kalau aku tahu hidup aku akan jadi mcm ni aku takkan terus kenal dgn dia 😢😢 biarlah dia pergi dekat org yg lagi layak.. 😢
Allah hai..
why life is so hard for me 😢
No comments:
Post a Comment