Wednesday, November 23, 2022

Please

 Serabutnya ya Allah kepala aku 😢 dgn nk tukar tayar kereta, roadtax nk mati. Ttbe dak adik pinjam duit smpai rm600. Dgn masalah kt skolah tu cecikgu gaduh la ape lah. Hidup aku sumpah serabut gila babi. Smpai aku rasa mcm letih yg teramat sgt. Aku rasa mcm nk jerit kuat kuat tolong bagi aku masa untuk aku rehat secukupnya jauh dr benda yg. Buat aku serabut. Bila dh serabut kelam kanut kang tu lupa ni lupa. Dgn farid kang tnya kenapa tak pakai cincin, kelur tk bgthu, apa semua. Aku jadi semak kepala. Cukup cukuplah serabut kepala aku ni. 

Aku tk tahu lah alu jadi serabut menyampah letih semua ni sbb nk period ke apa. Tp mmg keadaan skrg ni serabut sgt dgn mcm mcm masalah. Tambah lagi dgn selesemanya. Haih

Td ibu mintak tolong isikan kerja ibu semua sbb ibu tk reti. Ye la sistem bagai tu tp aku tk jumpa bahagian yg ibu ckp tu. Lagilah alu rasa mcm nk menjerit tau 😢 aku serabut sgt letih. Aku benci cikgu cikgu sekolah aku 😢 semua selfish 😢 kan best kalau kt skolah tu ada lagi sorg cikgu perempuan yg aku boleh buat kawan 😢 bodoh punya ppd. Skolah pedalaman mcm tu kau bg skorg je cikgu perempuan. Bangang. Haihh semua fikir senang kerja masing masing je. Kalau ikutkan diri sendiri aku pun malas nk amik tahu benda lain baik aku buat kerja aku sahaja. Semak gila kepala aku sumpah. 

Haih ya Allah.. tolong la aku ya Allah. Angkat lah beban dlm kepala aku ni sikit sikit


No comments: