Astaghfirullahalazzim.. istighfar. harap2 bnde yg aku nk ckp ni tak akn di kategorikan sbgai umpatan. AMINN.
okayy, haaaaaaaaaai. hari aku hri ni lebih baik drpd semalam. Alhamdulillah. sukenyeeeeeeee ^^ all in one :))))))) hmmm, smentare nk tnggu kputusan pmr keluar ni kn, mcm2 dugaan ade. hishhh, sedih, geram,benci sumenye ade. mungkin dugaan ni tnde2 nk dpt kputusan cemerlang kot. haha. aminn. aku tngok kwn2 yg lain pn kene maaaaaacam2 dugaan. kawan, sabarjelaaa sume tu dugaan nk dpt 8a tu. haha. sdapkn hati tu dgn ayat2 yg sihat :D toksah layan bnde2 yg cm pape je. tp kalau aku jd dorang pn aku geram pluss malu laa. In Shaa Allah tak kn. aminn. mintak dijauhkn.
okayy, alhamdulillah. aku dpt jmpe kak piqa. tp tukar hari. ptutnye pg sabtu. tp dsebabkn dak along cuti ahad, so pg lah ari ahad. dh plan balik td. Fifa dgn Mira excited beno aku dpt pg. hahaha, rindu aku lah tuu. hehe.
hah!! lagi satu. wanna share something.
THISS>>
tak tahu lah betul ke tak. tp mule2 aku pun pelik. sbb mcm sblum2 ni pun Sume org pakai bnde yg dye tk bg tu. ni ttbe tk boleh pakai pulak. heishhh, tp ade sorang manusia ni ckp ustaz azhar idrus kate boleh gune InsyaAllah. hmm, ntahlah. aku pun tak paham. nk try gune If Allah Wills je lah. tak dek org nk prtikaikn. okayy.
okayy, haaaaaaaaaai. hari aku hri ni lebih baik drpd semalam. Alhamdulillah. sukenyeeeeeeee ^^ all in one :))))))) hmmm, smentare nk tnggu kputusan pmr keluar ni kn, mcm2 dugaan ade. hishhh, sedih, geram,benci sumenye ade. mungkin dugaan ni tnde2 nk dpt kputusan cemerlang kot. haha. aminn. aku tngok kwn2 yg lain pn kene maaaaaacam2 dugaan. kawan, sabarjelaaa sume tu dugaan nk dpt 8a tu. haha. sdapkn hati tu dgn ayat2 yg sihat :D toksah layan bnde2 yg cm pape je. tp kalau aku jd dorang pn aku geram pluss malu laa. In Shaa Allah tak kn. aminn. mintak dijauhkn.
okayy, alhamdulillah. aku dpt jmpe kak piqa. tp tukar hari. ptutnye pg sabtu. tp dsebabkn dak along cuti ahad, so pg lah ari ahad. dh plan balik td. Fifa dgn Mira excited beno aku dpt pg. hahaha, rindu aku lah tuu. hehe.
hah!! lagi satu. wanna share something.THISS>>
tak tahu lah betul ke tak. tp mule2 aku pun pelik. sbb mcm sblum2 ni pun Sume org pakai bnde yg dye tk bg tu. ni ttbe tk boleh pakai pulak. heishhh, tp ade sorang manusia ni ckp ustaz azhar idrus kate boleh gune InsyaAllah. hmm, ntahlah. aku pun tak paham. nk try gune If Allah Wills je lah. tak dek org nk prtikaikn. okayy.
No comments:
Post a Comment