You know what hurts me the most?
Bila aku jumpa atau tertengok video pasal perangai pasangan kita berubah dgn kita, pasal mcm mana pasangan abaikan kita, mcm mana kita sanggup buat semua untuk pasangan but didnt get the same in return, pasal org yg kita sayang janji takkan sakitkan kita jadi org yg buat kita sakit sgt atau video video yg mcm tu..
bila aku tngok video mcm tu automatik aku akan jadi mcm ya Allah sedihnya rasa sbb aku hadapi semua tu and aku masih boleh rasa sakit tu mcm mana 😢
Kdg kdg aku cuba elak tapi aku tk boleh 😢 sakitnya ya Allah..
Dah masuk 3 tahun dh alu tkde apa apa dgn dia tp sakit tu masih ada lagi 😢 sakit tu tk hilang 😢 tolong lah hilang tolong la pergi jauh jauh 😢 aku harap sgt satu hari aku jatuh ke apa apa and terus hilang ingtan 😢 benda ni sakit sgt untuk aku hadap 😢
Aku tahu aku dh tunang, nk kahwin dh pun. Tapi apa yg aku boleh buat 😢 tak senang… Allah je tahu mcm mana sakit, sedih, kecewa yg aku rasa 😢💔
Kalau ikutkan hati aku, aku tk bersedia lagi nk kahwin 😢 kdg kdg aku rasa mcm terpaksa dgn semua ni.. aku tk bersedia lagi 😞 ya Allah..
tolong la ya Allah. Semoga satu hari aku dpt bebetul terima takdir aku..
No comments:
Post a Comment