Tuesday, August 29, 2023

:’(

 Hi.. setelah sekian lama tak update apa apa.. saje nk cerita.. hritu dak adik ada ckp yg khai ada buat story gambar perempuan… 

Lepastu td pun khairina ada ws ckp ada org tnya dia pasal aku dgn khai.. sbb dia kata dia nmpak story khai post gmbar perempuan and perempuan tu junior finance dulu.. 

aku ingt je dulu dia ada cerita yg junior minat kt dia.. lepastu bila aku tnya khairina nama budak tu skali khairina sebut nama budak yg sama khai pernah cerita dulu.. 

aku gembira but at the same time aku sedih.. tak tahu kenapa. Mungkin sedih sbb tk dpt jadi yg terbaik untuk dia. Mungkin gembira sbb dia jumpa org yg mampu jaga and happy kan dia 🥹

Entahlah.. betul aku dh move on.. tp kdg kdg tu mcm terfikir jugak, rasa sedih tiba tiba, rasa berharap tiba tiba tu dtg jugak.. rasa nk menjerit kuat kuat rasa mcm kenapa semua ni jadi dekat aku kenapa aku kena hadap semua ni.. kecewa sakit semua ada 🥺

Ya Allah.. aku percaya dengan qada & qadar yg kau tentukan untuk aku, cuma aku bukan hamba yg kuat untuk aku terima semua dgn mudah.. aku terima tapi aku perlukan masa untuk redha.. walaupun aku ckp aku redha tp ada masanya aku rasa lemah sgt sampai persoalkan semuanya 🥺😞😢

Semoga engkau akan sentiasa tabahlan hati aku untuk terima semua ketentuanmu ya Allah 🥺😞😞

No comments: