I have a niece 🥰🥰 he is one of the most precious things in my life ❤️❤️❤️ sayangg sangat dgn dia sbb kalau dgn dia rasa leka je tengok gelagat dia. Kdg tngok dia kena marah dgn mummy dia rasa mcm kesian sgt sgt. Setiap kali balik sini rasa rindu dgn ayen. Nk dgr dia bebel tu 😂 he is such a smart boy and cheeky ❤️ bnyak ckp mcm org tua padahal baru dua tahun 😂 haihh auntie rindu la dekat ayen. Kan best kalau melaka tu dekat je hari hari auntie balik rumah layan ayen. Bawak ayen main taman 😂❤️🥰
Bila tengok dia rasa mcm ya Allah seronoknya jadi budak budak. Tak yah pun semak kepala nk fikir masalah pape. Makan tido main makan tido main. Paling paling pun rasa sakit hati sbb org tk faham apa dia ckp 😂
Sekarang ni ayen bila ckp dah pandai ckp sayang 😂 contohnya “Boleh sayang”. “Makan sayang” “mummy sayang, diddy sayang” 😂 mmg comel tp kdg rasa cringe 🤣 dah lah hritu call dia ckp sayang pastu tetiba kenyit mata sebelah 😂😂😂 eyy tah mana la dia belajar tu. Gatal 😂
Auntie will forever loves you my goodboy 🥰❤️❤️🤣
Auntie sayanggg ayen sgt sgt ❤️ nnt auntie dh besar ayen pulak jaga auntie tau 😂🥰 semoga ayen membesar menjadi seorang yang bijak, suka tolong org lain, pandai jaga diri, anak yg soleh, dan semua doa yang baik baik untuk ayen tau 🥰❤️ sayangg sgt dekat goodboy auntie sorg ni ❤️




No comments:
Post a Comment