I dont know why, by days, i becoming someone who hates everything about men. I know i cant judge them based on one thing. But still.
Lelaki, dp gambar dengan isteri dengan anak-anak tapi komen lucah, komen menggatal. Tak tahu malu ke agaknya masing-masing.
"Ala gurau biasa la tu"
Kepala otak kau.
Cuba bini kau gurau mcm. Habis kena cerai kena kutuk aku rasa.
Kalau rasa tak boleh nak jaga hati isteri kau, baik jgn kahwin.
Kalau rasa tak boleh nak setia, jangan ikat seseorang dengan janji yg kau boleh setia.
Entahlah, betul lelaki mmg gurau2 je gatal apa semua. Tapi fikirlah sikit perasaan pasangan. I honestly cannot brain. Susah sangat ke nak jaga hati pasangan. Even sepotong ayat pun dah boleh buat seorang perempuan rasa insecure dgn semua benda. Inikan pulak bila nampak SUAMI SENDIRI ATAU PASANGAN SENDIRI komen gatal2 dekat gambar perempuan lain. Wtf.
Tolonglah. It really annoys me. Till at some point, i told myself i dont want to be that women who her husband is playing shit out there. Sick! Sampai rasa biarlah, aku sorg2 mcm ni drpd aku menangis setiap malam, kecewa, overthinking, like how i used to be. It hurts man. I still can feel the pain. Sakit gila. Sakit sangat. Ngl.
Entahlah, aku cuma berharap Allah satukan aku dengan lelaki yg betul2 boleh jaga diri aku. Physically & mentally. Bukan setakat jaga dgn ayat je tapi tindakan sekali. Ataupun, kalau aku ditakdirkan untuk hidup sendiri, aku terima & reda daripada sakit hati, kecewa.
Allah tu sebaik-baik perancang.
No comments:
Post a Comment