Wednesday, September 18, 2019

New Life!

Hi! new semester new hope! this semester i plan to have a good life which is better than before. i guess everyone has the same plan 😂 Starting from this semester, i will not play rowing anymore because i think it's time for me to stop.. the main reason why i stop playing it is because i'm very concerned about my skin. i have freckles :( i am so scared that it will be getting worse as i keep exposing my skin under the sunlight :( bukannya saya stop main sebab saya tak tahan sukan tu tapi rasa kesian sangat tengok kulit sendiri. i know freckles is very hard to get rid with but at least, i could lighten my freckles and prevent it from getting more and more on my skin. kulit kan nk pakai lama.. ibu pun marah ibu kata penampilan kena jaga :( im sorry team. maybe my absence would not affect anything but somehow i still fell like it kind of bad to leave them. i have to take care of myself :(

Anyway, life must go on right :) starting from this semester, saya dah tak nak dah sedih2 dah tak nak dah dera perasaan sendiri. saya nak hidup yang tenang 😂 tak nak nangis2 tengah malam, thinking why i am not good enough. i will do something to distract myself from doing so. as from now, i watch korean movie everydayyy 😂 sebab cite dorang best lagi2 cerita yang melibatkan penyiasatan ke, mahkamah ke memang best lah. i will share few movies that i have watched 😄 cehh hahaha review2.

Next, now im really focusing on repairing my skin. The key is hydration! watson ada banyak buat sale kan hritu jadi saya belilah mask banyak2 sementara duit tu adalah lebih sikit 😂 saya nak jaga kulit elok2. nak repair skin barrier. ada beli satu cream haritu tak sampai lagi. harap2 elok dengan kulit saya dan dapat result yang positif. regarding my freckles, saya tahu susah nak hilang.. tapi takpe! saya cuma nak jaga hydration, taknak bagi kulit kering, takde jerawat, tu pun dah cukup dah. i just want to increase my self confidence. You can do it emmy! nanti nak share jugak lah pasal mask yang saya dah pakai 😂

okay that's it. nak tengok movie pulak. bosan tak tahu nak buat apa. dahlah telefon tertinggal dalam kereta ajam 😭😭😭😭 cisss.

Tu je bye! :) May Allah ease everything for me, my family and my friends.. Amin..

No comments: