Ok. Hai. Assalammualaikum. Post kali ni nk cite pasal mate. *isu yang agak sensitif kott. Haha. Dulu aku agak pelik knp laa bile aku tangkap gambaa mate aku msti mcm nk tertutup je. Lpastu aku akan salahkan org yg tangkap gamba tu n suruh dye tangkap lg skali smpai aku puas hati.
Naik je form 1 kat mrsm trendak tu ade sorang mamat ni ejek aku kuyu. Ke puyu tah. Aku pun cm... "eeee, apesal pulak ejek aku mcm tu" sbb kbetulan kt batch gelaran puyu tu org bg dkat ade sorang bdak pmpuan ni sbb dye lmbt. Aku ingatkan dorang ejek aku puyu sbb aku buat keje lmbt. *mmg btol pooonnn tp, sbnarnye tak. Bkn sbb tu. Aku tnye la kat org yg mule2 ejek aku tu. Aku tnye kat dak dalil kot kalau tak silap. Dye ckp sbb mule2 aku msuk tu aku dtg dgn beg kotak2 aku. So what?? Ape kaitan dgn puyu. Tak lame lpastu org2 ckp yg muke aku muke ngntok. Mate aku pun mcm nak tertutup je. *kwaja tak de org pun pnah ckp mate aku mcm tu sblum aku masuk trendak. Aku tak dpt trime knyataan time tu smpailah satu mase ni aku tngok ade satu gmba ni mate aku mmg pun mcm nk tertutup. Lpastu aku tpkir yg sblum2 ni pun slalu yg aku tngkap gmba mate nk tertutup. Hahahahahahah.. mase mule2 tahu tu alasan aku ialah....... "tak cukup tido sbb baru msuk asrama" Hmmmmmm. Tu lah citenyee. Tapi yang aku peliknye kenape ejek puyu??? Kalau nak ejek mate aku adjektif yang sepadannye adalah KUYU. Kuyu ok bukan kutu. Hahahah. Dok pehe aku.
Antare sebab aku rase mate aku nmpak mcmm... - -
☆bulu mate aku lebat *agaklaa
☆tak cukup tido *walaupun aku rase kdg2 aku terlebih tido
☆kdg2 aku rase mcm banyak sangat angin masuk mate dan buatkan mate aku pedih, lepas tu aku akan kecik kan mate.. hahah
☆time aku tunduk *sbb bulu mate aku jenis yang lurus ke bawah. Hahah.
☆malas nak bukak mate. Haha
Tu je kot. Yang aku perasan laa.
Oppp. Cop. Nk kongsi satu cite ni. Pnah mase awal thun lepas kat kelas bm. Klas ckgu zuraidah, aku tunduk sbb nak bace buku. Lpas tu cikgu cakap "emmy jgn tido" aku pun pelik. Ehh, bile pulak la aku tidokan. Dgn spontan nyee aku cakap "ehh, mane ade saye tido ckgu" malu time tu mmg tak yah cite arrh cmane kan. Ahahah kenangan...
No comments:
Post a Comment